• 0
CYDON

Top bloom y top candy para autos en exterior

Question

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
On 28/1/2018 at 15:28, CYDON dijo:

Buenas a tod@s:
Alguien tiene experiencia con los abonos de floración Top Bloom y Top Candy en autos.

yo esos en concreto no los he probado pero si que tengo algo de la gama de top crop y es una marca que esta bien en relacion calidad precio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now